• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Med storitvami bralci izbrali »Izrazi se z Akešem«

Drugi teden glasovanja za MM-ovo akcijo 2018 je za nami. Največ glasov bralcev in sledilcev MM-a na Facebooku je dobila akcija »Izrazi se z Akešem« (426 glasov), ki jo je za Abanko ustvarila agencija Erpium. Čestitke naročniku in ustvarjalcem akcije!

Agencija Erpium je za blagovno znamko Akeš zasnovala akcijo »Izrazi se z Akešem«, ki je pozivala mlade, naj se izrazijo v svojem slogu in si upajo biti drugačni. Akcija je slonela na spletni nagradni igri in oglaševanju v digitalnih medijih, poleg tega pa so s promocijami na Majskih igrah vključevali mlade v zabavne aktivnosti in jim s tem približali osebni račun Akeš.

Zelo podobno sporočilo ima tudi drugouvrščena »Zareži v rutino« (370 glasov), ki jo je za Young Mič Styling ustvarila agencija Yin+Young. Gre za novo blagovno znamko frizerskih salonov za mlade, z akcijo pa mlade pozivajo, naj enkrat za vselej zarežejo v rutino ter začnejo stereotipe spreminjati v trende.

Omenjeni akciji sta sicer dobili daleč največ glasov, na tretjem mestu jima sledi »Modri svet Telekoma Slovenije« (105 glasovi), ki jo je za Telekom Slovenije ustvaril Pristop, in  »Preskočite na zabavni del« (91 glasov) Nove KBM, pod katero je podpisana agencija Imago Bold.

Kako ste/smo izbirali?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na več kategorij. To so trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in kultura. Glasovanje na Facebooku bo torej potekalo še tri tedne (skupno štiri), in sicer od ponedeljka, 7. januarja 2019, z začetkom ob 9. uri, do srede, 4. februarja, do 9. ure.

Glasovanja torej še ni konec, pravkar smo začeli z kategorijo izdelki. Vabljeni h glasovanju!