• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija: Na vrsti so izdelki

Glasovanje za MM-ovo akcijo leta 2018 počasi prehaja v drugo polovico. Jutri ob 9. uri začnemo z glasovanjem v kategoriji izdelki, ki bo trajalo od 21. januarja do 28. januarja do 9. ure.

Leto je naokoli in tudi letos s pomočjo bralcev izbiramo MM-ovo akcijo leta. Vendar je tokratni izbor drugačen, v koraku s časom in predvsem v skladu s spremembami v oglaševalski panogi. Glasovanje na Facebooku bo potekalo še tri tedne (skupno štiri), in sicer od ponedeljka, 7. januarja 2019, z začetkom ob 9. uri, do srede, 6. februarja, do 9. ure.

Prvega izmed zmagovalcev smo dobili prejšnji teden (drugega dobimo jutri ob 9.uri). Med trgovci je največ glasov dobila Hoferjeva akcija »Čokoladna pravljica«, ki jo je ustvarila agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana. Le še nekaj ur poteka glasovanje v kategoriji storitve, s kategorijo izdelki pa začnemo jutri (21. januarja) ob 9. uri.