• Facebook
  • Twitter
  • RSS

B-report 2018: Na vrhu regijske lestvice ponovno New Moment; med slovenskimi agencijami vodi Pristop

Objavljeni so rezultati četrtega B-reporta, pregleda oglaševalskih agencij, oglaševalskih akcij in oglaševalcev v regiji Adriatik, ki so bili v minulem letu največkrat nagrajeni na mednarodnih, regijskih in lokalnih festivalih in tekmovanjih v oglaševalski kreativnosti.

Uredništvo revije Marketing magazin je že četrto leto zapored na podlagi lastne metodologije pripravilo B-report, lestvice oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev iz regije nekdanje Jugoslavije, ki so v letu 2018 osvojili največ nagrad na najpomembnejših festivalih kreativnosti in oglaševalskih tekmovanjih na mednarodni, regijski in lokalni ravni.

Trend, ki so ga pri Marketing magazinu zaznali že ob prvi izdaji B-reporta, se le še krepi: družbeno odgovorne akcije, ki jih oglaševalske agencije ustvarjajo tako za nevladne organizacije kot tudi za podjetja, še vedno navdušujejo člane žirij po vsem svetu. »Družbeno odgovorne akcije nagovarjajo ljudi na čustveni ravni, zato ne preseneča, da zmagujejo tudi na tekmovanjih. S čustvi prežeti predstavitveni filmi, ki jih agencije pripravijo ob prijavah na festivalih, so lažje zapomnljivi in nanje niti člani žirij niso imuni. Lahko bi rekli, da gre za bližnjico do uspeha na oglaševalskih tekmovanjih,« meni Marjan Novak, lastnik Marketing magazina in pobudnik projekta B-report, katerega namen je spodbuditi oglaševalsko ustvarjalnost v regiji, hkrati pa spodbuditi regijske agencije in njihove naročnike, naj svoja izvirna dela prijavljajo ne le na lokalne, temveč tudi na mednarodne festivale in tekmovanja.

Na regijski ravni je tokrat zmagalo delo »Plakat miru« (»One Poster for Peace«), ki ga je srbska agencija New Moment New Ideas Company zasnovala za Medverski svet Bosne in Hercegovine. Gre za nadaljevanje njihove prav tako odmevne akcije »Knjiga miru« (»One Book for Peace«), s katero je agencija leta 2017 osvojila kar pet levov na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions. Tudi z akcijo »Plakat miru« so ponazorili, da imata krščanstvo in islam več podobnosti kot razlik, saj so na enem plakatu združili umetniške oblike iz obeh religij, kot so mozaiki, poslikano steklo, izrezbarjena vrata in kaligrafija, ki so se med seboj nevidno prepletale in na ta način ustvarile vtis enosti.

Na tekmovanjih tako doma kot tudi v tujini se je odlično odrezala tudi družbeno odgovorna akcija slovenskih ustvarjalcev »Skrita soba pobega«, ki jo je Agencija 101 ustvarila za UNICEF Slovenija. Akcija se je uvrstila na tretje mesto regijske lestvice, na slovenski lestvici pa je pristala na drugem mestu. Po številu točk jo je prehitela oglaševalska akcija »Briljantna prebava«, delo agencije Pristop za blagovno znamko Donat Mg družbe Atlantic Grupa. Pristop je sicer med vsemi slovenskimi agencijami osvojil največ točk; na lestvici treh najuspešnejših pa je poleg Agencije 101 še Luna\TBWA. 

Vse zmagovalce najdete na spletni strani  http://www.b-report.eu.