• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOZ izbira oglaševalca leta 2018

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje letno stanovsko nagrado Oglaševalec leta. Dobijo jo podjetja, ki so v preteklem letu najbolj izstopala v tržnem komuniciranju. Nagrado bodo podelili 12. aprila 2019 na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu.

Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu odločajo člani SOZ-a, v tretjem krogu pa sedemčlanska komisija. Zmaga podjetje z največjim številom točk. H končnemu seštevku točk 40 odstotkov prispevajo glasovi članov SOZ-a v 2. krogu glasovanja, 20 odstotkov osvojene nagrade v letu 2018 in 40 odstotkov glasovi komisije.

Pri ocenjevanju SOZ izpostavlja štiri ključna merila, in sicer izvirnost in inovativnost nastopa na trgu v letu 2018, komunikacijsko odličnost in inovativnost pri doseganju ciljnih skupin. Štejejo tudi osvojene domače in mednarodne nagrade in spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter prispevek k razvoju stroke.

Novost letošnjega izbora je tudi, da vključuje eksplicitno določilo, je utemeljena pritožba Oglaševalskemu razsodišču v 2018 razlog za izključitev nominiranca. O tem po pregledu prejetih kandidatur v pisarni SOZ odloča Oglaševalsko razsodišče.

Katero podjetje bo nasledilo A1 Slovenija?

Nominacije za oglaševalca leta, ki jih lahko podajo vsi člani SOZ-a, zbirajo do 23. januarja 2019. Temu bosta sledila izbor finalistov in končna razglasitev zmagovalca na 28. SOF-u. Lani so za oglaševalca leta izbrali A1 Slovenija, pred tem pa Zavarovalnico Triglav.