• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Med trgovci bralci izbrali »Čokoladno pravljico«

Prvi teden glasovanja je za nami, dobili smo zmagovalca v kategoriji trgovina. Največ glasov bralcev in sledilcev MM-a na Facebooku je dobila akcija »Čokoladna pravljica« (164 glasov), ki jo je za Hofer Slovenija ustvarila agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana. Čestitke naročniku in ustvarjalcem akcije!

Hofer Slovenija je aprila z akcijo »Čokoladna pravljica« oglaševal lastno blagovno znamko čokolad. Kakovost ključne sestavine je simbolizirana v metafori zlatega kakava.

Veliko glasov je dobila še Lidlova akcija »Vi ste potrdili kakovost«, ki jo je ustvarila Luna TBWA (143), tretje mesto si z 96 glasovi delita Hoferjevi akciji »V 123 dneh do boljšega počutja. 1, 2, 3, gremo!« in »Radi #DelimoNasmehe«. Obe je zasnovala agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Kako ste/smo izbirali?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Na tem mestu pa nastopi letošnji »bonbonček«. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na kategorije. To so trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in kultura. Glasovanje na Facebooku bo torej potekalo še tri tedne (skupno štiri), in sicer od ponedeljka, 7. januarja 2019, z začetkom ob 9. uri, do srede, 4. februarja, do 9. ure.

Glasovanja torej še ni konec ,ravno smo začeli z kategorijo storitve. Vabljeni k glasovanju!