• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Jutri so na vrsti storitve

Glasovanje za MM-ovo akcijo oziroma akcije leta 2018 je v polnem teku. Jutri ob 9. uri začnemo z glasovanjem v kategoriji storitve, ki bo prav tako trajalo en teden, in sicer do 21. januarja do 9. ure.

Leto je naokoli in tudi letos s pomočjo bralcev izbiramo MM-ovo akcijo leta. Vendar je tokratni izbor drugačen, v koraku s časom in predvsem v skladu s spremembami v oglaševalski panogi. Glasovanje na Facebooku bo potekalo še tri tedne (skupno štiri), in sicer od ponedeljka, 7. januarja 2019, z začetkom ob 9. uri, do srede, 6. februarja, do 9. ure.

Mimogrede, izbor za oglaševalsko akcijo leta v prvi kategoriji (trgovina) je tik pred zaključkom. Glasujete lahko tukaj.

Kako poteka letošnje glasovanje?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Na tem mestu pa nastopi letošnji »bonbonček«. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na kategorije. To so trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in kultura.

Vabimo vas, da oddate svoj glas na strani Marketing magazina na Facebooku.