• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na vožnji z Walmartom

Ameriški trgovec Walmart se je med podelitvijo nagrad Golden Globes predstavil z novim oglasom, v katerem promovirajo predvsem spletno trgovino.

Publicis je za trgovskega velikana ustvaril oglas, v katerem ne manjka avtomobilov. In to ne »kar enih« avtomobilov, temveč so to slavna prevozna sredstva junakov iz filmov Butec in butec, Kremenčkovi, Batman, Ghostbusters in številnih drugih. Vendar pa pri  Walmartu poudarjajo, da so vam pri spletnem nakupu in nato prevzemu vedno na voljo, ne glede na to kateri avto vozite. Oglas so gledalci zelo dobro sprejeli in v manj kot 24 urah je zabeležil 17 milijonov ogledov.

V zadnjih nekaj letih se Walmart vedno bolj usmerja v spletno prodajo. Razlog je preprost in tudi nosi ime:  Amazon. Čeprav je Walmart tako po prihodkih kot številu zaposlenih nekajkrat večji pa ničesar ne nameravajo prepustiti naključju. Več o nastanku Walmarta in njegovem premiku iz trgovine v tehnologijo pa si lahko preberete v prispevku »Walmart: Učinkovitost, ne ego« v 449. številki Marketing magazina.