• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi Gorenje in Chipolo v središču dogajanja na sejmu CES

Te dni v Las Vegasu še posebej »dogaja«. Consumer Electronics Show (CES) je največji sejem zabavne in domače elektronike ter aparatov za gospodinjstvo na svetu. Med 4500 razstavljavci sta letos tudi slovenski podjetji, in sicer Chipolo in Gorenje, pri katerih smo se pozanimali o vtisih.

Foto: Chipolo

Novosti je na letošnjem CES-u resnično veliko in čeprav nas veliko podjetij in obiskovalcev o dogajanju redno »obvešča« preko družbenih omrežij, je temu skorajda nemogoče slediti. Letos so v ospredju tehnologija 5G (številni strokovnjaki so komentirali, naj nanjo raje počakamo do prihodnjega leta), umetna inteligenca, zasloni z resolucijo 8K in upogljivi zasloni, avtonomna vozila in številne druge pametne naprave. Če so pred (davnimi) leti prav v Las Vegasu prvič predstavili videorekorder, ste lahko letos premierno preizkusili sobno kolo s tehnologijo virtualne resničnosti (ker je kolesarjenje in gledanje televizije pač stvar 20. stoletja), pripomočke za (osebni) ultrazvok, čajnik, ki naj bi vam napitek pripravil v nekaj trenutkih, in Garminovo tekaško uro, s katero boste lahko poklicali na pomoč. Novostim na področju robotike in tehnoloških igračk ni videti konca, saj se je težko prebiti že skozi ožje izbore najbolj vročih zadev. »Roboti, leteči avtomobili in na milijarde pripomočkov« so o letošnjem sejmu zapisali v tehnološki reviji Wired. Po drugi strani se je Apple letos izkazal predvsem s »trolanjem« svojih tekmecev na zunanjih površinah, medtem ko na sejmu s stojnico ni prisoten. 

Odlična priložnost za zbiranje povratnih informacij in sklepanje partnerstev

»Chipolo je na CES-u prisoten četrto leto zapored, saj je to največji sejem potrošniške elektronike na svetu. Tu se predstavljajo vse najpomembnejše inovacije, zato je za nas izjemno pomembno, da smo prisotni v središču dogajanja,« pojasnjuje Nika Kramžar, vodja marketinga v Chipolu. Poudarja, da je sejem odlična priložnost za zbiranje povratnih informacij o novih izdelkih iz vseh pomembnih segmentov, in sicer vse od končnih potrošnikov, potencialnih distributerjev do medijev. »Sejem je tudi odlična priložnost za sklepanje novih poslov in partnerstev. Na lanskem sejmu smo recimo sklenili pomembno partnerstvo z verigo Clas Ohlson, ki zdaj prodaja Chipolo po celotni Skandinaviji in Veliki Britaniji, kar nam je omogočilo preboj tudi na teh trgih. Na podobno zgodbo upamo tudi letos in po prvem dnevu smo prepričani, da bo tudi letošnji sejem za nas izjemno uspešen.« 

Foto: Chipolo

Kot dodaja Kramžarjeva, so letos na stojnici predstavili dva nova izdelka, ki naj bi požela zanimanje tako končnih potrošnikov kot tudi distributerjev in medijev. »Chipolo DOT je izboljšani bluetooth sledilnik, ki je dvakrat glasnejši od Chipolo PLUS-a, življenjska doba baterije je tri leta, uporabnik jo lahko zamenja sam, prav tako pa ima Chipolo DOT tudi LED-lučko, zaradi katere je iskanje ključev in drugih predmetov zdaj lažje tudi v temi. Chipolo GO je LTE-sledilnik nove generacije, za katerega smo prejeli tudi nagrado CES Honoree Inovation Award. Idealen je za sledenje najvrednejših predmetov, kot so prtljaga, profesionalna oprema in kolesa. Ima neomejen doseg, baterija zdrži 6 mesecev, po tem pa jo je mogoče ponovno napolniti,« je še navedla sogovornica.

Gorenjeva premierna predstavitev

Po besedah Denisa Oštirja, direktorja korporativnega komuniciranja v Gorenju in MM-ovega kolumnista, je biti del takšnega dogodka izjemna priložnost za predstavitev podjetja in njegovih dosežkov, predvsem zaradi izpostavljenosti CES-a v medijih in strokovni javnosti.  »Za Gorenje je prvič, da smo del tega globalnega dogodka, dokazujemo pa, da smo ne samo v koraku s konkurenco, temveč celo ustvarjamo trend. Z našo rešitvijo ConnectLife, ki jo v Las Vegasu sicer predstavljamo za blagovno znamko Hisense, smo namreč uspeli v okviru ene rešitve združiti vse povezane naprave v bodočem pametnem domu – od pametne ključavnice, klime, hladilnika in pečice do pametnih asistentov in pomivalnega stroja. Vse naprave komunicirajo med seboj in resnično omogočajo dobro izkušnjo pametnega doma prihodnosti.«

Kot veliko priznanje za Gorenje pa izpostavlja tudi, da so pri Hisensu za osrednjega govorca svojega dogodka na CES-u izbrali predsednika uprave Franja Bobinca. »Gre za pomembno sporočilo mednarodni poslovni javnosti, kako pomembni so Gorenje in njegovi zaposleni v okviru skupine Hisense.«

Foto: Denis Oštir