• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najbolj gledani praznični oglasi

Res je, da smo že pošteno zakorakali v januar, ampak marsikdo je z mislimi še pri praznikih. Božično-novoletni čas je obdobje, ko blagovne znamke stavijo na oglase, ki zbujajo pozornost predvsem s svojo drugačnostjo ali čustveno noto, nekatere pa tudi z znanimi obrazi, ki jih izberejo, da bodo v njih nastopili.

Podjetje AcuityAds je sestavilo seznam desetih najbolj gledanih božičnih oglasov leta 2018, na vrh lestvice pa se je (precej pričakovano) uvrstil Googlov oglas, v katerem je Macaulay Culkin znova stopil v čevlje Kevina McCallisterja. Že malce pozabljeni nekdanji otroški zvezdnik je posnel oglas, ki je pokazal, kako bi bil film Sam doma videti z vso tehnologijo, ki nam je dostopna skoraj trideset let po tistem, ko je bil posnet prvi del filma. Oglas je do danes videlo 70,7 milijona ljudi, kar ni dosti več od drugouvrščenega oglasa za Duracell, ki ima do danes 70,3 milijona ogledov. V njem je glavna zvezda Božiček, oglas pa pokaže, zakaj so Duracellove baterije tiste, na katere se dobri mož v rdečem najbolj zanese.

Sledijo oglasi, ki imajo manj kot 50 milijonov ogledov, pa vendar niso nič manj odmevni … Po vrsti si v prvi deseterici sledijo še:

- oglas za draguljarno Tiffany & Co. (v katerem ob pesmi Aerosmithov sanjari Zoë Kravitz, v njem pa se pojavi tudi Naomi Campbell),

- animirani oglas za Apple,

- oglas, v katerem veleblagovnica Target poziva k nakupu igrač s popustom,

- čustven oglas za verigo britanskih supermarketov Iceland Foods, ki se je zavzela proti uporabi palmovega olja ter ohranitvi orangutanov,

- živahen oglas, ki kupce vabi k božičnemu nakupovanju v luksuzni veleblagovnici Nordstrom,

- oglas, ki ga je za veleblagovnico John Lewis posnel Elton John,

- oglas za ljubitelje kave podjetja Keurig

- ter oglas Louisa Vuittona, ki je nedvomno pritegnil pozornost vseh ljubiteljic torbic, modnih dodatkov, dragocenih ur ter drugih pregrešno dragih kosov, ki so v veselje predvsem predstavnicam nežnejšega spola.