• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Naj se igra začne!

Januar je tu in tako kot vsako leto bomo tudi tokrat s pomočjo bralcev izbrali MM-ovo akcijo leta. Vendar bo tokratni izbor drugačen, v koraku s časom in predvsem v skladu s spremembami v oglaševalski panogi. Zdaj ste na vrsti vi. Glasovanje na Facebooku bo potekalo štiri tedne, in sicer od ponedeljka, 7. januarja 2019, z začetkom ob 9. uri, do srede, 6. februarja, do 9. ure.

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo kar 47 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Na tem mestu pa nastopi letošnji »bonbonček«. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na kategorije. To so trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in kultura. Prvi teden začenjamo s trgovino. Vabimo vas, da oddate svoj glas na strani Marketing magazina na Facebooku.