• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Britanska vojska razburja britansko javnost

Britanska vojska želi mlade moči privabiti tudi s pomočjo oglaševalske akcije. Tokratna, pod katero se je podpisala londonska oglaševalska agencija Karmarama, izstopa po še posebej neposrednem jeziku, saj pripadnike generacije Z nagovarja kot »telefonske zombije« in »odvisnike od sebkov«. A vse le ni tako črno-belo.

Provokativno oglaševanje britanske vojske sicer ni nič novega; med drugim se je s svojo akcijo »To pomeni pripadati« (»This is Belonging«), prav tako delom agencije Karmarama, uvrstila v ožji izbor tekmovanja »pogumna blagovna znamka«, ki ga organizira britansko združenje The Marketing Society. Za institucijo, kot je vojska, je nagovarjanje manjšin, kot so homoseksualci in muslimani, zagotovo pogumna poteza, medtem ko se po drugi strani konservativnejšemu delu britanske družbe zaradi tega dobesedno »meša«.

Z zadnjo akcijo »Tvoja vojska te potrebuje« (»Your Army Needs You«) naj bi z izpostavljanjem stereotipov o milenijcih in Z-jevcih želeli odkriti in izkoristiti pravi potencial mladih ljudi. Posebneži in domnevno leni milenijci naj bi bili izjemni prav zaradi svoje samozavesti, »gamerji« pa naj bi bili idealni kader zaradi svoje vzdržljivosti. Tudi pisarniški zabavljači naj bi imeli svoje mesto v vojski, kot lahko vidimo v enem izmed oglasov, saj je zabavanje kolegov oziroma sotrpinov očitno pomembno za moralo ekipe.