• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Robbie Williams kot globalni ambasador podjetja WW

Vsak, ki vsaj malce spremlja svet slavnih, je zagotovo že slišal za podjetje Weight Watchers, ki znanim in manj znanim pomaga pri izgubljanju odvečnih kilogramov že vse od leta 1963. Znamka, ki so jo jeseni prenovili in se po novem predstavlja kot WW, ne temelji več zgolj na hujšanju, ampak sledi globalnim trendom in želi promovirati zdrav način življenja.

Z novim letom so začeli tudi s svojo prvo globalno oglaševalsko akcijo, v katero želijo vključiti čim več znanih obrazov. Prvi med njimi je britanski superzvezdnik Robbie Williams (na kratko pa se v oglasu na Twitterju pojavi tudi Oprah Winfrey, ki je ena od delničark podjetja). Pevec, ki je znan po tem, da je imel v preteklosti kar nekaj težav z odvečnimi kilogrami (eden od njegovih vzdevkov je celo 'Blobby' Williams, kar bi lahko prevedli kot Zavaljeni Williams), pravi, da mu je v čast in ponos, da je njihov ambasador. »Vsak od nas ima razlog, da si prizadeva za to, da bo bolj zdrav! Kakšen pa je vaš?« nagovarja potencialne potrošnike ...