• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Apple v leto 2019 pritekel z novim oglasom

V okviru promocije najnovejšega iPhona (XR) se Apple predstavlja z oglasom, kjer je v skladu z njegovim sloganom »naredite prostor za barvo« veliko... tekočih barv.

Športna disciplina parkour se v oglasu seveda ne pojavlja prvič. Med zadnjimi so jo v popotniške namene uporabili pri Canonu. Jo je pa agencija TBWA Chiat Day (ki je za Apple ustvarila legendarna oglasa »1984« in »Think different«) v »Poplavi barv« uporabila na verjetno najbolj množičen in predvsem najbolj barvit način.

Spremljamo več skupin tekačev in mojstrov parkourja, vsaka je oblečena v »svoje« barve, pri čemer vsaka sledi svojim vzorcem teka. Na koncu oglasa se ob spremljavi pesmi Cosma Sheldraka »Come Along« vse skupine zlijejo v množico barv. Barvitost in usklajenost tekačev je metafora za zaslon iPhona XR, ki naj bi bil po Applovih navedbah »najbolj napreden v industriji«.