• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: NEO, krasni novi svet Telekoma Slovenije

Na naslovnici dvojne številke Marketing magazina je Samo Ošina, direktor strateške poslovne enote Množični trg v Telekomu Slovenije. Z njim smo se pogovarjali o platformi NEO, Telekomovi najnovejši pridobitvi, ki bo prinesla pravo revolucijo v domove uporabnikov.

Njegovo uradno predstavitev spremlja futuristično obarvan program, ki sporoča, da je NEO prihodnost. Tako Telekoma Slovenije kot tudi izkušnje gledanja televizije. Pa ne samo televizije. Kot »platforma za pametno življenje« vključuje varnostno kamero za spremljanje okolice in še 10 različnih senzorjev za upravljanje doma, omogoča spletno nakupovanje preko televizijskega zaslona, vgrajen ima otroški park, kmalu sledi še možnost igranja iger brez konzole. Poleg vsega zna NEO slovensko, kar je po mnenju njegovih razvijalcev edinstvena prednost v primerjavi z drugimi tovrstnimi napravami, televizijo in pametne naprave pa uporabnik upravlja z glasom.

O novem svetu govori tudi Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, ki opozarja, da za vsemi algoritmi vedno stojijo ljudje. Jean-Philippe Schepens, podatkovni znanstvenik iz podjetja Bisnode, pravi, da ni druge poti, kot da se spremenimo in prilagodimo tehnološki realnosti. Philip Lynch, britanski strokovnjak za odnose z javnostmi, je po drugi strani prepričan, da bi lahko tudi piarovci pri oblikovanju javnega mnenja veliko pridobili z novimi metodami, ki temeljijo na napredni podatkovni analitiki. Ob koncu leta smo pripravili tudi pregled leta, premike, nagrade in poslovanje medijev in agencij. 

MM NOVICE

Publicis Media nova medijska agencija GlaxoSmithKline

13 finalistov za nagrade Effie Slovenija

24ur.com je spletni medij leta v regiji

Dejan Turk je menedžer leta v Srbiji

KOLUMMNE

Denis Oštir: Od poplave platform nas bo vse bolela glava

Janja Božič Marolt: Pohvala in napitnina ali NPS

Petra Krulc: Dovolj zreli, da smo igrivi

Aljoša Bagola: Kako se ne sabotirati?

Lea Stanković: Nostradamus ali predvidevanja, ki se nikoli ne uresničijo

MED MMEDIJI

10 (medijskih) trendov za leto 2019 – in naprej

Medije morate upravljati kot dobro uglašen orkester

»Skrita soba pobega« najbolj navdušila tudi na SEMPL-u

Miha Raušl, medijska zvezda prihodnosti

DIGITALNO

Madwise: Zapisani učinkovitosti

WeChat: Vse v enem

Neuresničena navidezna resničnost

Od kriptopravljice do kriptokrize

Ne pozabimo: algoritme pišemo ljudje

Kako analizirati uspešnost vaših digitalnih kanalov?

Česa se lahko naučimo iz modela delovanja digitalnih podjetij?

Ključni (digitalni) trendi in izzivi za leto 2019

TRENDI

Mojster za pametne podatke

Podatki ne omejujejo kreativnosti

»Družbeno sodelovanje je prihodnost dela«

Nespresso: obseden s popolnostjo in najboljšo kavo

DIZAJN

Stefan Sagmeister o iskanju lepote

Milton Glaser se predstavlja v Ljubljani

MMEDNARODNO

Mesec pljuskanja nagrad

Pogumni spreminjajo svet

Nova obzorja slovenskega gospodarstva