• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ovation BBDO agencija leta v Srbiji tudi po izboru UEPS

Ovation BBDO je agencija leta 2018 v Srbiji tudi po izboru Srbskega združenja za tržne komunikacije (UEPS). Prejela je tudi veliko nagrado za akcijo leta, to je »Munchmallow – zgodba zase« za družbo Jaffa, ki je postala oglaševalec leta. Nagrado Dragan Sakan za idejo leta je dobila akcija »#Neželjena«, ki jo je ustvarila agencija McCann Beograd.

Ovation BBDO je agencija leta 2018 v Srbiji tudi po izboru Srbskega združenja za tržne komunikacije (UEPS). Foto: UEPS

V ponedeljek, 24. decembra 2018, so v Beogradu na Dnevu UEPS podelili 16 zlatih, 23 srebrnih in 24 bronastih nagrad v 17 kategorijah. Podelili so tudi osem posebnih nagrad. Poleg velike nagrade za akcijo in nagrade Dragan Sakan (za idejo leta) ter agencijo in oglaševalca leta so podelili priznanja za najboljše tekstopisje, scenografijo, glasbo in produkcijo.

Agencija Ovation BBDO je ponovila uspeh s srbskega nacionalnega festivala celostnih komunikacij Kaktus, v navezi z naročnikom Jaffa (sicer novopečenim oglaševalcem leta) pa so dobili tudi veliko nagrado za akcijo »Munchmallow – zgodba zase«. 

»Žirija je v ocenjevanje dobila veliko del (skupaj 270, op. p.), kar potrjuje stabilnost srbske oglaševalske scene. Kljub številnim negativnim dejavnikom ima še vedno moč in energijo za kakovostno tržno komuniciranje,« je povedal Veljko Golubović, predsednik žirije in kreativni direktor v agenciji New Moment. Golubović bo sicer kot član žirije 28. SOF-a aprila prihodnje leto ocenjeval tudi dela slovenskih prijaviteljev.

Dobitniki zlatih nagrad po kategorijah so naslednji (vse dobitnike najdete na povezavi), posnetek prenosa podelitve pa si lahko pogledate tukaj.

Promocija srbske kreativnosti v tujini: akcija: »#Neželjena«, agencija: McCann Beograd, McCann Podgorica UM Podgorica, naročnik: Center za ženske pravice Podgorica

Celostne akcije (prehrana): akcija: »Munchmallow – zgodba zase«, agencija: Ovation BBDO, naročnik: Jaffa

Celostne akcije (pijača): »Rdeča nit«, agencija: McCann Beograd, naročnik: The Coca-Cola Company

Celostne akcije (lepota, zdravje, moda in šport): »Rdeča žoga«, agencija: New Moment, naročnik: Hemofarm

Celostne akcije (telekomunikacije): »mts varuje tvoj svet«, agencija: McCann Beograd, naročnik: Telekom Srbija

Učinkovitost v kreativnosti: »Munchmallow – zgodba zase«, agencija: Ovation BBDO, naročnik: Jaffa

Televizijski oglasi: akcija: »Munchmallow – zgodba zase«, agencija: Ovation BBDO, naročnik: Jaffa

Tiskani oglasi: »Oktobarac«, agencija: New Moment, naročnik: Oktobarski salon

Zunanje oglaševanje: »Munchmallow – zgodba zase«, agencija: Ovation BBDO, naročnik: Jaffa

Najboljša spletna akcija: »Ujemi zlato ribico«, agencija: Communis, naročnik: Bambi

Najboljša aplikacija: »#čekiraj«, agencija: Saatchi & Saatchi, naročnik: AVON Cosmetics

Najboljša mobilna akcija: »#čekiraj«, agencija: Saatchi & Saatchi, naročnik: AVON Cosmetics

Najboljša akcija na nestandardnih mestih: New Moment

Kreativna raba medija: akcija: »Munchmallow – zgodba zase«, agencija: Ovation BBDO, naročnik: Jaffa

Gradnja identitete blagovne znamke: »Oktobarac«, agencija: New Moment, naročnik: Oktobarski salon

Najboljša družbeno odgovorna akcija: »#Neželjena«, agencija: McCann Beograd, McCann Podgorica UM Podgorica, naročnik: Center za ženske pravice Podgorica

Posebna priznanja:

Najboljša scenografija: »Munchmallow – zgodba zase«, agencija: Ovation BBDO, naročnik: Jaffa

Najboljša produkcija: »Zakaj NEO?«, agencija: Leo Burnett, naročnik: VIP mobile

Najboljša glasba: »#Neželjena«, agencija: McCann Beograd, McCann Podgorica UM Podgorica, naročnik: Center za ženske pravice Podgorica

Najboljše tekstopisje: akcija: »NEObiznis«, agencija: Leo Burnett, naročnik: VIP mobile