• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Audi nas opominja, da bodimo racionalnejši pri prazničnem nakupovanju

Audi tik pred prazniki predstavlja animiran božični oglas, ki poziva k večji razsodnosti pri božičnem obdarovanju.

Oglas je zadnji v seriji Audijeve božične kampanje, ki je delo agencije DDB. Deček ni najbolj zadovoljen, ker mu Božiček ni prinesel tako želenega modrega (in po vsej verjetnosti dragega) avtomobilčka. No, kar je še huje, dobil ga je sosed!

Vendar pa deček dobi kup drugih daril (obleko superheroja, knjigo z recepti in svetlobni meč) z Božičkovim pojasnilom za vsako darilo posebej. Pri tem je dobri mož zelo prepričljiv. V pojasnilu, zakaj je dobil meč, je na primer zapisal: »Tako ali tako pa se noben bojevnik nikoli ni vozil z avtom.«

Zaradi začetnega sinovega nezadovoljstva zaskrbljena starša prejmeta še sporočilo zobni vili. Na njuno presenečenje jo deček želi prepričati, da modrega avtomobila ne potrebuje, ker ima že dovolj. »Sicer pa bova s sosedom očitno res dobra prijatelja,« zapiše.