• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vas zanima proces nastajanja gina?

Kanadski filmski zvezdnik Ryan Reynolds, sicer tudi lastnik blagovne znamke gina Aviation, vam v novem oglasu svojega podjetja razloži proces proizvodnje. Težko razberemo, ali je pripoved bolj informativna ali smešna. Verjetno oboje.

Aviation (sicer iz Portlanda v ameriški zvezni državi Oregon) velja za eno od najkakovostnejših blagovnih znamk gina v ZDA, ki je še dodaten (marketinški) zagon dobila, ko jo je prevzel Ryan Reynolds. Ta se je namreč hitro uveljavil kot obraz svoje blagovne znamke, stavi pa predvsem na sarkastičen način pripovedovanja »zgodbe« o ginu.

V tokratnem oglasu pripoveduje zgodbo o procesu nastajanja. Zaposleni v proizvodnji naj bi vstali že ob štirih zjutraj in nato štiri ure meditirali, brin pa naj bi škropili le s solzami svojega lastnika (torej Reynoldsa). »Gina nekateri ne želijo piti zaradi izrazitega okusa brina. Po tem, ko se vsaki brinovi jagodi posebej opravičimo, jih s palicami res dobro premlatimo,« Reynolds pripoveduje v oglasu. Končni izdelek naj bi nato blagoslovil lokalni duhovnik, kar naj bi dalo ginu »nebeški okus«. Oglas se konča s stavkom: »Aviation. Izvorno ameriški, zdaj pa v lasti Kanadčana.«

Morda v oglasu ne boste izvedeli veliko novega, se boste pa zagotovo dobro nasmejali.