• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S chefom po navdih v naravo

Argeta je tudi letos predstavila nov okus v seriji Exclusive. Tokrat je sodelovala s chefom Luko Koširjem, novost pa so želeli približati potrošnikom tudi preko virtualne resničnosti.

Argeta pred koncem vsakega leta v Sloveniji in na Hrvaškem v sodelovanju s priznanim chefom predstavi nov okus v seriji Argeta Exclusive. Letos je izbrani chef Luka Košir, nastala pa je račja pašteta z vaniljo in praženimi lešniki. Prihod novega okusa na trg je pospremila tudi komunikacijska akcija, ki je po besedah Simona Žalca, strokovnjaka za digitalno strategijo v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, najkompleksnejša promocija Argete Exclusive do zdaj. Poleg kulinaričnih dogodkov, aktivnosti odnosov z javnostmi in spletnega oglaševanja so jo popestrili še z izkušnjo virtualne resničnosti.

Eden od glavnih ciljev akcije je bil po pojasnilu Žalca približati nov okus in kulinarične presežke vrhunskih chefov tudi tistim, ki v restavracije z visoko kulinariko sicer ne zahajajo (pogosto). To bližino so želeli še dodatno izpostaviti preko virtualne resničnosti, ki vsakemu posamezniku omogoča, da se s chefom zbliža v virtualnem svetu. »Izkušnja z Luko Koširjem je še toliko bolj zanimiva, saj posameznika popelje v naravo, od koder črpa večino navdiha. Pripravili smo tudi virtualno kulinarično delavnico, ki bo za deset izžrebancev spletne aktivacije potekala v živo v Lukovi restavraciji.«  Do zdaj so razdelili okrog 2000 brezplačnih očal za VR, za vse brez očal pa bodo vsebine na voljo v 360-stopinjski video obliki.

Kot največji izziv sogovornik izpostavlja produkcijski del, kjer je bilo treba uravnotežiti  virtualno očaranost in vsebinsko pristnost. »Gledalcu smo omogočili 360-stopinjski pogled, zato produkcijska ekipa z režiserjem seveda ne more biti v kadru, Luka pa se je večino časa s svojim igralskim talentom moral kar sam znajti  in odrezal se je odlično,« pravi Žalec. Drugi velik izziv je bila prava strategija razporeditve vsebin, ki zagotavlja dovolj zanimanja na vsaki točki stika s posameznikom. »Ker je kampanja razdeljena na več faz in ker smo uporabljali različne oglaševalske kanale, samo morali dobro terminsko načrtovati vse korake in vsebino sproti prilagajati številnim zahtevam. Upoštevati smo morali tudi veliko specifičnih tehničnih omejitev pri samem prikazu virtualnega videa na spletnem mestu kot tudi pri snovanju oglaševalske strategije.«

Pri snovanju akcije so sodelovali Luna /TBWA (oglaševalska akcija), Unsanctioned media (VR in produkcija), CNJ (spletno mesto) in Agencija 101 (oglaševanje na družbenih omrežjih).

Več si alhko preberete na  Https://exclusive-vr.argeta.com.

Sodelujoči pri projektu:

Predstavniki naročnika: Simon Žalec (strokovnjak za digitalno strategijo), Špela Cocej Minatti (regionalna vodja upravljanja blagovne znamke za trg)

Luna TBWA: Tine Lugarič (kreativni direktor), Vida Kos (direktorica projektov), Nina Melink (vodja projekta), Medeja Kraševec (tekstopiska), Nika Frece (vodja projekta), Damijan Penič (spletni oblikovalec), Jure Sotler (umetniški direktor)

CNJ: Grega Logar (vodja projektov)

Unsanctioned media & Squareme: Jan Kok (Producent), Sebastjan Oblak (direktor fotografije), Luka Štigl (režiser), Sara Jeremič (vizažistka), Tom Strojnik (asistent produkcije)

Agencija 101: Kristina Kurent (vodja projektov), Hana Godina (urednica družbenih omrežij), Uroš Svenšek (digitalni strokovnjak)