• Facebook
  • Twitter
  • RSS

IAB Slovenija predstavlja digitalni imenik Slovenije

Gre za digitalni imenik podjetij in posameznikov, ki so aktivni na širšem digitalnem trgu v Sloveniji.

Foto: Pixabay

Orodje, ki ga najdete na spletnem naslovu www.digitalni-trg.com, omogoča vpogled v digitalni trg, podjetja in posameznike, ki ga ustvarjajo. Je tudi predpogoj za vse morebitne raziskave trga in analize, ki jih bo Zavod IAB Slovenija izvajal v prihodnje. 

V IAB-ju izpostavljajo še številne druge uporabnosti imenika, kot so kategorizacija (pogled na podjetja in posameznike znotraj kategorij), pregled panog, možnost vključitve partnerjev, razumevanje oziroma poznavanje delov trga (nekateri deli širšega digitalnega trga niso tako vidni kot drugi) in pregled pomembnih ustvarjalcev (med njimi so tako vplivneži kot imetniki strokovnega certifikata digitalnega marketinga DIMAQ).

 Prvi korak pri opolnomočenju trga s pomočjo podatkov

»Imenik ima kot prvi cilj osvetliti celoten digitalni trg. To je trg, ki ustvarja, objavlja in tehnično podpira digitalne vsebine in posledično oglaševanje. Ob tem skušamo na ta trg uvesti tudi dodatno transparentnost ter omogočiti vsem subjektom, da lažje pridejo do informacij o soustvarjalcih trga,« je za MM povedal Zoran Savin, direktor Zavoda IAB Slovenija. Poudarja, da je imenik pomemben korak tudi pri ustvarjanju drugih dodanih vrednosti Zavoda, in sicer bo služil kot podlaga za nadaljnjo raziskovanje trga, tako v obliki poročil, kot drugih podatkov, ki oblikujejo že obstoječe raziskave, kot je AdEx.

Projekt je za zdaj še v tako imenovani »beta fazi« oziroma fazi zbiranja podatkov o subjektih, ki še niso vključeni v imenik. Z informacijami lahko pomagatena elektronskem naslovu [email protected].