• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Imamo finaliste za nagrade Effie Slovenija

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija pod vodstvom mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn, je izmed vseh prijavljenih akcij izbrala trinajst finalistov. Med oglaševalci ima največ finalistov Telekom Slovenije, in sicer tri.

Po kategorijah je žirija največ finalistov (štiri) našla v kategoriji Storitve – trgovine, sledi kategorija Družbeno dobro z dvema finalistoma, ostalih sedem kategorij pa ima po enega finalista.

Med oglaševalci so žirijo najbolj prepričali Telekom Slovenije s tremi akcijami, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Mercator in novinec UNICEF Slovenija s po dvema akcijama. Med drugimi so še akcije A1 Slovenija, Lidla Slovenije, Pivovarne Laško Union in še enega novinca, Spara Slovenije.

»Veseli me, da smo prejeli veliko kakovostnih prijav. Žirija ni imela lahkega dela. Na tem mestu se še enkrat zahvaljujem vsem prijaviteljem in žirantom za opravljeno delo. Veseli me, da se je na žiriranju odvijala konstruktivna strokovna debata in da smo primerjali različne vidike vsake prijave. Za vstop v finale so velikokrat odločale podrobnosti,« je o izboru na prvostopenjskem žiriranju povedala predsednica žirije Effie Slovenija 2018, mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. V prvostopenjski žiriji so bili poleg predsednice še Mojca Goršič (A1 Slovenija), Manja Gradišek (NLB), Tine Lugarič (Luna\TBWA), Gregor Memedović (Next Media), mag. Nataša Mithans (Vareo), Jasna Potrata (Innovatif), dr. Karmen Rodman (Pivka perutninarstvo), Irena Setinšek  (Mediana) in doc. dr. Urška Tuškej Lovšin (FDV).

Nagrajenci bodo znani na zaključni prireditvi Effie Slovenija, ki bo 14. marca 2019 v Festivalni dvorani v Ljubljani.