• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Akciji »Skriti Escape Room« še nagrada s področja odnosov z javnostmi

Akcija »Skriti Escape Room«, ki jo je za Unicef Slovenija ustvarila Agencija 101, je na tekmovanju European Excellence Awards zmagala v kategoriji nevladnih organizacij.

»Skriti Escape Room« je bil edini slovenski finalist (lani so bili trije). Akcija sicer letos kot za stavo pobira nagrade na domačih in tujih tekmovanjih, med drugim so bili uspešni na BalCannesuSoMo Borcu,  POMP-u,  WebsijuCliu in SEMPL-u, na letošnjih kanskih levih pa so se celo uvrstili v ožji izbor.

»Evropska nagrada zlate barve nosi posebno težo, saj je konkurenca resnično številna in izjemna. Tako smo je še posebej veseli, saj poleg tega zasleduje tudi vizijo Agencije 101 postati priznana evropska agencija,« je za MM povedal Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101.

Seznam vseh nagrajencev po kategorijah najdete na povezavi.

O tej akciji in še marsičem smo se v prejšnji številki Marketing magazina pogovarjali z ustanoviteljema agencije Dinom Zupančičem in Petrom Vidmarjem, ustanoviteljema Agencije 101.