• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Zaščita barve Argeta kot blagovne znamke« je najboljša poslovna praksa leta

Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji je v okviru programa Best of the Best nagradila najboljše poslovne prakse v gospodarstvu. Ta naziv je pripadel Drogi Kolinska za prakso »Zaščita barve ARGETA kot blagovne znamke«.

Zmagovalca so izbirali s pomočjo glasov na Facebooku in z glasovanjem z dobrodelnimi SMS-donacijami. Šteli so še glasovi občinstva na AmChamovem Poslovnem zajtrku »Kako lahko v svetu zmagujemo Slovenci?«, kjer so tudi razglasili zmagovalca. V izenačenem boju, kjer sta Droga Kolinska in digitalna agencija Optiweb zbrala enako število glasov, je odločil glas strokovne komisije, ki je na prvo mesto postavila Drogo Kolinsko.

»Ne verjemite, da se česa ne da, vedno se da. Če imate okoli sebe ljudi, ki verjamejo v vas in v idejo, potem ste na zmagovalni poti,« je povedal Jurij Žurej, vodja zmagovalnega projekta v Drogi Kolinska.