• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj smo poslušali v letu 2018?

Spotify tradicionalno ob zaključku leta poda nekaj zanimivosti o glasbenih okusih po svetu. Tega ne počne z obširnim poročilom ali slikovitimi grafi, ampak z akcijo na družbenih omrežjih in zunanjim oglaševanjem, v katero so vključeni številni zvezdniki.

Spotify s tovrstnimi akcijami vedno znova dokazuje moč podatkov. Ne le, da razkriva največkrat poslušane skladbe in izvajalce, temveč objavlja tudi najbolj bizarne značilnosti različnih seznamov predvajanja in s tem vpogled v različne kulture po svetu. V napovedi letošnje akcije so tako objavili, da je seznam predvajanja z imenom »Jutri je kraljeva poroka« nastal 22 dni po poroki med princem Harryjem in Meghan Markle. Norija za poroko leta se v Veliki Britaniji torej ni polegla še skoraj cel mesec. V akciji naj bi sodelovali glasbeni zvezdniki, kot so Ariana Grande, Post Malone in Shakira.

Del akcije bo tudi serija podcastov, ki se bodo osredotočali na kulturne fenomene v letu 2018. »Del našega kreativnega procesa je tudi razmislek o kulturnih »prebliskih«, ki so definirali leto 2018, ter odziv ljudi nanje preko izbire glasbe. Zato se z letošnjo akcijo osredotočamo na sezname predvajanja. Z njihovim ustvarjanjem uporabnikom omogočamo veliko kreativnosti. Zaradi dejstva, da jim dajejo takšne naslove in jih uporabljajo kot komentarje na trenutne trende, je vsebina še toliko bogatejša,« je povedal Alex Bodman, globalni kreativni direktor v Spotifyju.