• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Po stopinjah »neustrašne deklice«

Če se te dni potepate po New Yorku in iščete kipec neustrašne deklice, osrednji element ene od lani največkrat nagrajenih oglaševalskih akcij, jo boste iskali zaman. Kipec je mesto začasno odstranilo, namesto njega pa postavilo spominsko ploščo s stopinjami junakinje.

Ena največkrat nagrajenih oglaševalskih akcij lanskega leta in najboljša družbeno odgovorna akcija leta 2017 je začasno ostala brez svojega simbola. Bistvo akcije »Neustrašna deklica« je namreč kipec deklice, ki pogumno strmi v oči biku na Wall Streetu. Gre za projekt agencije McCann New York za upravljavca skladov State Street Global Advisor (SSGA), ki je v Cannesu prejel štiri velike nagrade. McCann New York je oblikoval tudi spominsko ploščo, ki je zamenjala kipec. Ta naj bi sicer po besedah newyorškega župana stal ob borzi »nekje do konca leta«.

Oglaševalskemu uspehu SSGA ne gre oporekati, se je pa marsikdo obregnil v integriteto te družbe. V času največjih uspehov akcije je bila namreč v njihovem upravnem odboru manj kot petina žensk (ironija je, da akcija spodbuja enakopravnost žensk predvsem na vodstvenih položajih), pa še te so bile po poročanju časopisa The New York Times precej podplačane v primerjavi z moškimi kolegi.