• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nagrade 20. SEMPL-a: Luna TBWA

Največ zlatih nagrad, kar tri, je na letošnjem tekmovanju Sempler dobila agencija Luna\TBWA.

Zlato nagrado so v kategoriji PR-strategije ali promocije prejeli za akcijo »Heroji furajo v pižamah«, ki so jo zasnovali za Zavod Vozim. Pobudniki akcije nagovarjajo mlade in njihove bližnje, naj nikoli ne vozijo vinjeni ali prisedejo k vinjenemu vozniku.

 Agenciji je uspelo s projektom »Kupi, robot« za Lidl Slovenija prekiniti tudi dvoletni »mrk« v kategoriji najboljše uporabe podatkov.

»Izziv« za Pivovarno Laško (nadaljevanje akcij »Dvoboj« in »Stava) je žirija nagradila v kategoriji strateške uporabe medijskega spleta. Tokrat so se za zadnjo steklenico Laškega s svojimi pevskimi spretnostmi borili pevci Neno Belan, Halid Bešlić in Željko Joksimović. Vsi trije so namreč prišli v Slovenijo na legendarno slovensko pivo. A kot smo bili navajeni že iz predhodnih akcij, je ostalo le eno.