• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nagrade 20. SEMPL-a: Agencija 101

V naslednjih dneh bomo podrobneje predstavili projekte, ki so na 20. SEMPL-u dobili veliko oziroma zlate nagrade Sempler. Agencija 101 je na letošnjem tekmovanju sempler prejela veliko in eno zlato nagrado.

Veliko nagrado je Agencija 101 prejela za letos večkrat nagrajeni projekt »Skrita soba pobega«, ki so jo ustvarili za UNICEF Sovenija. Akcija ozavešča o skrb vzbujajoči pogostosti spolnih zlorab otrok v Sloveniji, spreminja napačna prepričanja o problematiki in izpostavlja edini pravi korak k rešitvi, torej takojšen klic strokovne pomoči in zaščito otroka.

Zlato nagrado so v kategoriji najboljšega tehnološkega pristopa dobili za projekt »Čista moč«, ki so jo ustvarili za Volkswagen ob njegovem sponzorstvu Ljubljanskega maratona. V sodelovanju s strokovnjaki z Instituta Jožef Stefan so zasnovali energijski kalkulator, ki sproščeno energijo preračuna v elektriko in to primerja z delovanjem vsakodnevnih naprav. Pokaže na primer, da bi povprečen maratonec 170 ur napajal 6,5 W LED žarnico (oziroma 40 W običajno žarnico). Nato pa iz teorije v praksoElektro- in strojni inženirji so v sodelovanju z atleti zatem razvili e-tekaške steze. Rešitev? Namesto da bi elektrika poganjala steze, jo te tvorijo z energijo tekačev.