• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V ožjem izboru Eurobesta ni slovenskih finalistov

31. evropski festival kreativnosti Eurobest bo minil brez slovenskega prispevka v ožjem izboru. So se pa vanj uvrstile tri agencije iz regije, in sicer srbski agenciji McCann Beograd in New Moment ter hrvaška Imago Ogilvy.

Na 25. Zlatem bobnu in 20. SEMPL-u nagrajena akcija »#nezaželena« za nevladno organizacijo Center za ženske pravice je finalist v kategorijah aktivacij, zabave in družbeno odgovornih akcij.

Žirija je v ožji izbor uvrstila še eno uspešno akcijo na 25. Zlatem bobnu. »Plakat miru«, ki ga je New Moment New Ideas Company ustvaril za Medverski svet Bosne in Hercegovine, je finalist v kategoriji najboljših tiskanih oglasov in zunanjega oglaševanja.

Imago Ogilvy je z zlatim semplerjem nagrajeno akcijo »Obarvajte ga nazaj« v ožjem izboru za najboljše oblikovanje in v kategoriji odnosov z javnostmi.

 

V nobeni od Eurobestovih žirij ni predstavnika s področja nekdanje skupne države.