• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercedes-Benz je najbolj »ljubljena« blagovna znamka na Instagramu

Analitično podjetje T4 Media je objavilo lestvico blagovnih znamk, ki so v letu 2018 najhitreje pridobile všečke na Instagramu. Na prvem mestu je Mercedes-Benz, ki je na mesec v povprečju pridobil 25 milijonov všečkov in novembra kot prvi presegel milijardo všečkov.

»Čeprav so se oktobra malo »upočasnili«, je Mercedes-Benz prvi z Interbrandove lestvice največ vrednih blagovnih znamk, ki z milijardo všečkov daleč vodi,« so zapisali raziskovalci. V »najboljšem« mesecu je Mercedesove objave všečkalo kar 27,6 milijona ljudi.

Sodeč po razvrstitvi bo preteklo še veliko časa, da bi se mu kdo lahko približal. Na drugem mestu je s 708 milijoni všečkov BMW (v povprečju je pridobil 19,8 milijona všečkov na mesec), tretji pa s povprečjem 15,5 milijona všečkov in skupno 353 milijoni Gucci. Med prvimi petimi sta še H&M (8,5 milijona na mesec oziroma skupaj 434 milijonov všečkov) in Disney (3,9 milijona na mesec oziroma skupnih 331 milijonov).

Med ključnimi dejavniki raziskovalci izpostavljajo pogostost objav, skupno število sledilcev in njihovo vključenost. Res pa je, da ne omenjajo nedavne napovedi Instagrama, da bo ostrejše obravnaval kupovanje sledilcev.