• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Akciji »Skrita soba pobega « UNICEF-a Slovenije in Agencije 101 tudi veliki sempler!

Imamo zmagovalce 20. konference medijskih trendov SEMPL! Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo v regiji je osvojila Agencija 101 za letos že večkrat nagrajeno akcijo »Skrita soba pobega«, ki jo je zasnovala za UNICEF Slovenija. Poleg tega so osvojili še eno zlato nagrado.

Največ zlatih semplerjev, kar tri, je sicer dobila Luna TBWA. Med slovenskimi agencijami je zlato nagrado prejela tudi Futura DDB za projekt Ekologov brez meja »Najčistejša pisava na svetu«, s katerim so sklenili projekt »Očistimo Slovenijo«.

»Ko smo se poenotili glede ključnih kriterijev, ki smo jim sledili pri izboru, je naše delo gladko steklo. Nagradili smo akcije, ki so bile izvedeno strokovno in na najvišji profesionalni ravni ter so uporabile medije in komunikacijske kanale na inovativen in strokoven način. Predvsem pa smo želeli izpostaviti tiste medijske projekte, ki so imeli občuten in daljnosežen vpliv na svojo ciljno skupino ali celo na družbo kot celoto,« je poudarila predsednica žirije Zdenka Milanović, sicer direktorica marketinga skupine za lokalne alkoholne pijače v podjetju Coca-Cola Hellenic

Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 20. konference medijskih trendov SEMPL sta bili še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2018 je dobil Gregor Memedović, direktor skupine Next Media, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2018 pa je prejel Miha Raušl, strateg za vsebinski marketing v agenciji PM, poslovni mediji.

Seznam vseh nagrajencev najdete na povezavi.