• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Finančnik, ki se odlično znajde v svetu oglaševanja

Na naslovnici 450. številke Marketing magazina je Boštjan Prijanovič, direktor ljubljanske pisarne agencije New Moment. Čeprav je finančnik po izobrazbi (in srcu) kot vodja prisega na sproščene in neformalne odnose, čim manj obremenjene s številkami. Želi si, da bi si oglaševanje povrnilo svoj ugled, ki si ga zaradi svojega gospodarskega učinka nedvomno zasluži.

Po začetkih v agenciji Saatchi&Saatchi in poznejši direktorski funkciji se je Prijanovič nekaj let posvečal tudi izvajanju lastnih izobraževalnih programov s področja oglaševanja in marketinga, potem pa je vendarle spoznal, da je agencijsko delo »tisto pravo« in se v direktorski vlogi vrnil v ljubljanski New Moment, kjer se je pred več kot dvajsetimi leti začel spoznavati s svetom oglaševanja. Ta ga je povsem prevzel (»Oglaševanje je preplet vrhunskih poslovnežev, umetnikov in zabavljačev, kar me zelo navdušuje,« pravi), tudi po zaslugi Dragana Sakana in drugih oglaševalskih mojstrov, ki so še znali sanjati o velikih idejah – in jih tudi uresničevati. Ves ta čas je ostal preprost, sproščen, predvsem pa brez dlake na jeziku, kar je v slovenskem oglaševalskem prostoru žal prava redkost, saj večinoma prevladuje strah, da »bi se zameril naročniku« ali pa »da konkurent ne bo uporabil česa proti meni«. Sam se tega ne boji. »Ne prenesem ljudi, ki oglaševanje sovražijo in se celo ponašajo s tem, pa čeprav delajo v njem. Takšna negativna naravnanost je v tem poslu zelo pogosta. Mislim, da je največji problem ugleda oglaševanja v tem, da se z njim pogosto ukvarjajo cinični ljudje,« pripoveduje Prijanovič.

V svoji kolumni Petra Krulc razmišlja o agenciji prihodnosti in napoveduje, da bo šlo predvsem za hitro osvajanje novih trendov in zaposlovavanje pravih ljudi (s tem, da je prave ljudi vse težje najti).  Aljoša Bagola po drugi strani piše o soočenju s samim seboj in hvaležnosti ob hudih preizkušnjah.

Pišemo tudi o GDPR. Od uvedbe razvpite splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov je minilo pol leta. Težav ob njenem uvajanju ni primanjkovalo in šele zdaj je jasno, kako slabo so se podjetja pripravila nanjo. 

Poročamo tudi iz številnih dogodkov. Epica je potekala v Amsterdamu, Web Summit v Lizboni, Sporto v Portorožu. Pogovarjali smo se z dr. Karmen Rodman, ki v Pivki prenavlja kar dve znamki: Pivko in Delamaris. Pišemo tudi o znamkah San Carlo, Elan, Mercator in Uniqlo.