• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»To ni kocka. To so njihove najbolj nore želje.«

Sicer je težko verjeti, ampak Lego se je letos prvič doslej predstavil z globalno praznično kampanjo. Legova hišna ekipa je med drugim ustvarila televizijski oglas, kjer se v minuti (na enem mestu) zvrstijo dinozavri in druge živali, dirkalniki, Vojna zvezd in policisti.

Lego že dolgo nima več tekmecev v svetu igrač, temveč tudi na spletu, kar naj bi bil tudi povod za prvo božično kampanjo. Televizijski oglas spremlja spoj med resničnim in domišljijskim svetom. Igranje s kockami otroke in njihove starše ponese v fantazijski svet, kjer zaživijo njihove »najbolj nore želje« (beri: divjajo lahko na primer z avtomobili in plovili iz filmov Vojna zvezd, njihove starše pa lovi velikan). Slogan »To ni kocka. To so njihove najbolj nore želje.« naj bi namreč sporočal, da lahko v Legovi zbirki prav vsak najde kaj zase.

Ker pa je Lego s svojimi »opekami« prvotno namenjen najmlajšim (res je sicer, da se ob Legu vsi pomladimo), so posebej zanje ustvarili klepetalnega robota na Facebooku in filter v obogateni resničnosti.