• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SPORTO 2018: Kateri so najboljši projekti na področju sponzorstev in marketinga v športu?

Na konferenci SPORTO, ki še jutri poteka v Portorožu, so podelili nagrade najboljšim projektom na področju sponzorstev in marketinga v športu. V sodelovanju z Mediano so tudi letos razglasili športnike in športne klube v regiji, ki predstavljajo znamke z največjo vrednostjo z vidika javnosti.

V kategoriji najboljše športno sponzorstvo je zmagal projekt »Gorenje Simplyfans«, pri katerem so sodelovali Gorenje kot sponzor, nosilca pravic EHF Marketing in Infront Sports & Media AG ter prijavitelj Gorenje. Gorenje je s posebno navijaško promocijsko akcijo #simplyfans povezal navijače iz celotne jadranske regije. S posebnim navijaškim avtobusom #simplyfans so prepeljali preko 700 navijačev iz Slovenije, Hrvaške, Črne gore, Makedonije, Srbije ter Bosne in Hercegovine, 

Kot najboljše osebno sponzorstvo športnika je bil prepoznan projekt »Alpsko mleko & Superjunakinja Ilka« sponzorja in prijavitelja Ljubljanske mlekarne ter nosilca pravic Ilke Štuhec in Olimpijskega komiteja Slovenije. Video z Ilkinim animiranim likom v podobi superjunakinje se navezuje na obdobje po njeni poškodbi.

Nagrado za najboljši športni dogodek je dobil projekt »Tour of Slovenia 2018« sponzorjev Telekoma Slovenije, Adria Mobila, Fiata, Krke, Hansgroheja, HSE, DEM, Tajfuna, Akrapoviča, Aveja in Slovenske turistične organizacije ter nosilca pravic in prijavitelja Kolesarskega kluba Adria Mobil Novo mesto. Kolesarski klub je v okviru dirke po Sloveniji boj za zeleno majico vodilnega uporabil tudi kot poziv za boj za čistejše okolje.

Nagrado za nosilca pravic je dobil projekt »Priprave« nosilca pravic in prijavitelja Ljubljanski maraton. Organizatorji so že v zimskih mesecih pred 23. Ljubljanskim maratonom organizirali skupinske tekaške vadbe pod nadzorom trenerjev.

V kategoriji najboljše digitalno komuniciranje je slavil projekt »Tekmujmo skupaj« sponzorja Petrola, nosilca pravic Smučarske zveze Slovenije in prijavitelja Agencije 101. Petrol je v akciji vabil k podpori smučarjev z nakupi posebej označenih izdelkov na njegovih bencinskih servisih. Podporo so jim navijači lahko izrazili tudi na spletnem mestu www.tekmujmoskupaj.si, kjer so tekmovali na (spletnih) smučarskih strminah, športnike pa bodrili s simboličnim navijanjem.

Nagrado ESA za inovacije, kreativnost in dobro prakso je dobil projekt beST (»be Stronger Together« sponzorja in prijavitelja Allianza Hrvaška in nosilca pravic Paralimpijskega komiteja Hrvaške.

Kdo je odločal o najboljših?

V desetčlanski žiriji so bili predsednik žirije Toby Hester, (Sponsorship Coach), Fredda Hurwitz (RedPeg Marketing), Aleksandra Grahovac (Toyota Srbija), Vlatka Kamenić Jagodić (HEP), Neil Morley (Cat's Eye), Viktorija Radojević (Mercator), Uroš Stanić (NK Rijeka), Maja Oven (BTC), Ana Šušteršič (Agencija 101) in Dijana Vetturelli (Vetturelli consulting). 

Najboljše športne blagovne znamke

Nagrado SPORTO Brands si je med slovenskimi športniki letos zaslužil košarkarski as Luka Dončić, med športnicami Ilka Štuhec, med športnimi klubi pa NK Maribor.

SPORTO Brands leta na Hrvaškem so tudi letos atletinja Sandra Perković, nogometaš Luka Modrić ter med športnimi klubi nogometni klub GNK Dinamo Zagreb. V Srbiji med športniki na vrhu tudi letos ostaja teniški igralec Novak Djoković, že tretjič je bila nagrajena atletinja Ivana Španović, med športnimi klubi pa FK Crvena zvezda.