Švedsko logistično podjetje PostNord v božičnem oglasu naloži veliko dodatnega dela svojemu ključnemu zaposlenemu – Božičku. Agencija Forsman & Bodenfors ga je postavila v vlogo »običajnega« delavca.
Oglas se začne z razgovorom, ko nadrejena sporoči Božičku, da ne bo več delal enkrat letno, temveč vsak dan. Število paketov je namreč zaradi nadgradnje aplikacije in procesov dostave strmo naraslo, a tu se za možakarja pravi pekel šele začne. Ker mu ne uspe vsega dostaviti pravočasno, se začenjajo pravi upori in pozivi k linčanju. Na koncu ga izmučenega reši kar delodajalec, saj je še dodatno izpopolnil procese naročanja in dostave.
Švedska agencija Forsman & Bodenfors je bila na letošnji Epici agencija leta.
Sorodni članki
- MM-ova akcija 2018: Zapihal tudi veter improvizacije
- MM-ova akcija 2018: med družbeno odgovornimi akcijami ste izbrali »Petarde? Ne, hvala!«
- MM-ova akcija: Pred nami je še zadnji sklop akcij
- MM-ova akcija: Na vrsti so izdelki
- B-report 2018: Na vrhu regijske lestvice ponovno New Moment; med slovenskimi agencijami vodi Pristop