• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zakaj se je OMV odločil za igrifikacijo

V OMV Slovenija so se v jesenski akciji potrošnike odločili vključiti s pomočjo mobilne igre, v kateri so digitalno akcijo povezali s prodajnimi mesti. O zasnovi in rezultatih nagradne igre »Igraj&Zadeni« smo se pogovarjali z Mojco Jejčič, vodjo digitalnega marketinga OMV Slovenija.

V Marketing magazinu smo že pisali o tem, da jeigrifikacija vse bolj uveljavljen trend v marketingu. Po opažanjih Mojce Jejčič pa gre po drugi strani tudi za nov način igranja iger, ki pomembno vpliva na to, kako potrošniki nakupujejo in za kakšne nakupne odločitve se odločajo. »V tem konceptu smo prepoznali priložnost za interakcijo z našimi gosti in tudi tistimi, ki to do zdaj še niso bili. Z igro smo namreč poskušali doseči igralce v njihovih domovih, službah, v prostem času ter jih čustveno vplesti in pridobiti njihovo naklonjenost. Torej spodbuditi vsakodnevno vključenost OMV v njihova življenja. Za prevzem nagrade je potrebno obiskati bencinski servis OMV, s čimer spodbudimo večji obisk servisov, kot bi bil sicer.« 

Igro, ki jo je za OMV razvilo specializirano podjetje iz Danske, so zasnovali na dveh ravneh. Še dodatno so nagrajevali člane kluba zvestobe OMV Smile&Drive, ki so imeli »prednost« v obliki več igralnih poskusov in boljši nagradni sklad. Pri določanju ciljev so se osredotočili na doseg igrice, število igranj, število igralcev, pa tudi povečanje obiska in prodaje na bencinskih servisih kot ključne kazalnike uspešnosti programa zvestobe. Aplikacijo so zasnovali tako, da so uporabnika v času trajanja nagradne igre lahko nagovarjale tako OMV-jeve blagovne znamke (OMV, MaxxMotion, Caristal, Viva, Top Wash) kot tudi znamke sodelujočih dobaviteljev (Snickers, Cockta, Crunchips in Shark).

Pri projektu so poleg Mojce Jejčič sodelovali še Robert Dežman in Borut Bavec.

S tega vidika Jančičeva izpostavlja, da so ekipe na bencinskih servisih goste še dodatno spodbujale k igranju, hkrati pa so z digitalnimi kuponi aktivno sporočali še o drugih nakupnih priložnostih. »V tem času je akcija nadomestila pri nas že skoraj tradicionalno akcijo zbiranja nalepk za izdelke priznanih blagovnih znamk po ugodnih cenah, ki so sicer med našimi gosti izjemno priljubljene.« Pri izvedbi drugih promocijskih aktivnosti so sodelovali tudi z domačimi agencijami, in sicer z Mayer McCannom, PHD in iPROM-om.

V času trajanja akcije (skupaj 8 tednov) so igralci skupaj odigrali več kot milijon iger (povprečen uporabnik je v aplikaciji preživel 1,5 do 2 minuti), podelili pa so 80 tisoč nagrad. Glavni nagrajenec bo dve leti brezplačno prejemal gorivo. »Nagradna igra je postala zelo priljubljena, nekateri so jo igrali vsak dan. Kljub temu, da smo bili s sredstvi za medijski zakup zelo omejeni, smo z rezultati vključenosti potrošnikov in odmevnostjo akcije zelo zadovoljni,« sklene sogovornica.