• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Od »olliejev« in »kickflipov« do svetovanja blagovnim znamkam

Ameriška skejterska legenda Tony Hawk je eden od ustanoviteljev podjetja D/CAL s sedežema v Detroitu in San Diegu, ki naj bi bil hibrid med svetovalnim podjetjem in kreativno agencijo.

Eden najbolj podjetnih skejterjev je D/CAL soustanovil z Adamom Wilsonom (Carhartt, Mcgarrybowen), Jaredom Prindlom (Tony Hawk Inc., 900 Films) in Ryanom Maconochijem (Arc, Leo Burnett, Trisect). Raznolik nabor sodelavcev je po njegovih besedah namenjen prav tako raznolikemu naboru poslovnih problemov naročnikov.

»Sodeloval sem s številnimi blagovnimi znamkami in agencijami in že kot relativni 'avtsajder' opažam trenutne izzive med naročniki in agencijami. Naš pristop je unikaten s poudarkom na avtentičnosti,« je v sporočilu za javnost izjavil Hawk. Velik del podjetja naj bi tako tvorili ljudje izven oglaševalske industrije, torej tudi tisti, ki »v življenju še niso videli marketinškega brifa«.

Storitve novega podjetja bodo temeljile na svetovalnem oddelku, oddelku za pomoč pri vzpostavljanju kulture v podjetju, mreži kreativcev (pri tem še posebej izpostavljajo kreativne ljudi »naslednje generacije«) in specializirane partnerje, ki med drugim vključujejo Hawkov produkcijski studio in specializirani start-up za razvoj aplikacij.