• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrado Effie Slovenija se poteguje 20 oglaševalcev

Na deveto tekmovanje za nagrade Effie Slovenija je svoje tržnokomunikacijske akcije v štirinajstih kategorijah prijavilo 20 različnih oglaševalcev in 33 agencij, od tega so po štirje oglaševalci in agencije prvič med prijavitelji.

Prijavljene akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija pod vodstvom mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn

Največ prijav v izdelčnih in storitvenih kategorijah

Za nagrado Effie Slovenija se največ akcij poteguje v izdelčnih kategorijah pijač, hrane in  storitveni kategoriji trgovina. Če so v prejšnjih treh izvedbah tekmovanja beležili prevlado prijav v storitvene kategorije, pa organizatorji zdaj beležijo rast prijav v izdelčne. Letos sta deleža prijav namreč izenačena.

Med oglaševalci so največ del prijavili Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Mercator, Pivovarna Laško Union in Telekom Slovenije. Za nagrado Effie se prvič potegujejo Delamaris, Next Marketing, Spar in Unicef Slovenija.

Prijavljene akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija pod vodstvom mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn, nagrajenci pa bodo znani na zaključni prireditvi Effie Slovenija, ki bo 14. marca 2019 v Festivalni dvorani v Ljubljani.