• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaktus 2018: Ovation BBDO je agencija leta v Srbiji, oglaševalec leta spet Vip Mobile

Agencija Ovation BBDO je na srbskem nacionalnem festivalu celostnih komunikacij Kaktus prekinila triletno prevlado agencije McCann Beograd. Vip Mobile je ponovil lanski uspeh.

Agencija leta v Srbiji je Ovation BBDO.

Ovation BBDO je poleg naziva agencije leta prejel štiri nagrade. Akcija »Zgodba zase« za Jaffo Crvenko je poleg velike nagrade za celostno akcijo leta prejela še nagrado v kategorijah zunanjega oglaševanja in povečanja prepoznavnosti blagovne znamke. Med tiskanimi oglasi je slavila njena akcija »Črno je Zaječarsko« za Heineken Srbija, v kategoriji mednarodnih adaptacij pa »Chipsy nogometna strast« za Marbo.

Vip Mobile je kot oglaševalec leta v Srbiji prejel še tri nagrade, in sicer »Vip kinoteka« v kategoriji odnosov z javnostmi in organizacije dogodkov (akcija je delo interne ekipe), v sodelovanju z agencijo Leo Burnett pa so bili z akcijama »Zabalesku prepaid« in »Bodi NEO« najboljši v kategorijah radijskih oglasov oziroma komercialnih celostnih akcij.

Dozdajšnja agencija leta (naziv jim je pripadel kar trikrat zapored) McCann Beograd je osvojila tri zlate nagrade, in sicer za akcijo »Svet, kot ga še niste videli« za mts v kategoriji televizijskih oglasov, »Rdeča nit« za Coca-Cola Company pa je najboljša večkanalna akcija in najbolj inovativna akcija. Na letošnjem Zlatem bobnu nagrajena »Rdeča žoga«, ki jo je agencija New Moment New Ideas Company zasnovala za Hemofarm, je bila nagrajena z nagradama v kategorijah najboljše uporabe medija in družbeno odgovornih akcij. Še ena priznana akcija z Zlatega bobna je bila uspešna na Kaktusu, in sicer je bil poziv »#preveri« za pomembnost samopregledovanja najboljša mobilna akcija. Mercator S – IDEA je z »IDEA Dorćol« poskrbel za najboljšo akcijo pod črto, najboljša aktivacija na družbenih omrežjih pa je s projektom za kavo Grand »Grand Black’n’Easy Kolegende« uspela agenciji Executive Group in Atlantic Grupi. Najbolj viralen video je »Pazi se«, ki ga je za društvo paraplegikov ustvarila Direct Media, najbolje pa sta vsebinski marketing uporabila Communis DDB in Bambi v akciji »Ujemi zlato ribico«. Universal Music Group in Carlsberg sta za akcijo »Tuborg Open 2018« prejela nagrado za najboljšo akcijo z vplivneži, agenciji Likes & Cookies in HOOLOOVOO pa je z akcijo »Matori developer« uspela najboljša digitalna akcija. Najboljša neposredna akcija je »Z obrazom proti novemu letu«, ki jo je ustvarila Luna TBWA.

 

V žiriji tudi Slovenci

Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana, Domen Husu, kreativni direktor pri Yin+Young, Sašo Dimitrievski, partner in član uprave Skupine Pristop, in Boštjan Napotnik, kreativni direktor v Futuri DDB, so skupaj s kolegi iz držav nekdanje Jugoslavije sestavljali drugo polovico sicer 25-članske žirije. V prvi polovici žirije pa so bili srbski strokovnjaki.