• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na kitajski dan samskih padali prodajni rekordi

Kitajski spletni velikan Alibaba že tradicionalno vsako leto na kitajski dan samskih (Single's Day) ruši rekorde. To nedeljo je prodal za 27 milijard evrov izdelkov, kar je 27 odstotkov več kot leta 2017.

VCG | Getty Images

Kitajski dan samskih ni več le praznik za kitajske trgovce, ampak je postal pravi svetovni praznik spletnega nakupovanja.Po prodajni uspešnosti se mu ni treba več primerjati z ameriškim črnim petkom. Alibaba ga je letos izjemno dobro izkoristila, saj so njeni prihodki od prodaje dosegli 30,8 milijarde dolarjev oziroma skoraj 27 milijard evrov. Za boljšo predstavo: to je skoraj štirikrat več od lanskega »izkupička« črnega petka. Od tega so za prvo milijardo dolarjev izdelkov prodali v minuti in 25 sekundah. Veliko zaslug za rast ima tudi lanska širitev »dogodka« na področji ZDA in Velike Britanije, kjer naj bi število novih uporabnikov Alibabe vztrajno raslo.

Letos so se Alibabinemu odgovoru na valentinovo (dan samskih so uvedli leta 2009) pridružili tudi Apple, Xaomi in Dyson.

Kot smo poročali že septembra, pa bo to tudi zadnji dan samskih za Alibabinega direktorja in ustanovitelja Jacka Maja, ki je napovedal odstop s položaja.