• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sledilci kot nova valuta

Ob promociji četrte sezone serije »Črno ogledalo« je italijanska agencija DUDE zasnovala akcijo, ki morda prekaša celo samo serijo.

Če kje lahko pogledamo v (črno) prihodnost, je to mogoče v Netflixovi seriji »Črno ogledalo (»Black Mirror«). Gre za satiro o zabavnih televizijskih oddajah in naši neusahljivi žeji po tem, da nas kaj zamoti, medtem pa dogajanje poteka v sarkastični različici naše prihodnosti. No, naši prihodnosti slabo kaže.

Kaj pa sedanjost? Enega od možnih odgovorov najdemo v akciji, ki je v bistvu ekskluzivna restavracija v središču Milana. Dovolj veliko ekskluzivnost vam zagotovi tisoč ali več sledilcev na Instagramu. A tudi ko pridete v restavracijo, niste varni. Vaše fotografije obroka morajo dobiti kar največ všečkov. Tisti v dvorani, ki jih prejme najmanj, mora sedež odstopiti drugemu. Po drugi strani se zunaj v vrsti dogaja cel cirkus, saj so ljudje pripravljeni storiti marsikaj za nove sledilce.