• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Disneyjev odgovor na Netflix nima izvirnega imena

Multimedijski konglomerat Disney je končno obelodanil storitev za pretočne vsebine, s katero naj bi konkuriral Netflixu in Amazonu. A javnosti nio razburil z novo storitvijo, temveč z njenim imenom – Disney+.

Plus v imenu ni nobena novost. Ima ga Nike+, do nedavne ukinitve družbenega omrežja Google+ ga je imel tudi Google. Kljub temu, da Disney kipi od kreativnega talenta, pa s poimenovanjem storitve niso navdušili nikogar.

Uporabniki družbenih omrežij so bili hitri: »Le koliko časa in denarja so morali zapraviti za tako kompleksno rešitev!« in »Nisem izviren, a se vsaj nisem spomnil imena Disney+« sta le dva od »biserov« spletnih komentatorjev.

No, tudi vodilnim v Disneyju (lani so kupili 21st Century Fox) se lahko smeji. Sodeč po zadnji objavi poslovnih rezultatov so se jim prihodki na medletni ravni povečali za 50 odstotkov. Rast prihodkov pripisujejo predvsem uspehu filmskih uspešnic, kot so »Črni panter«, »Vojna zvezd: Zadnji Jedi« in »Maščevalci«.