• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sempl pred petimi leti

Če letos konferenca medijskih trendov SEMPL zapušča najstniška leta, pa je bila leta 2013 na pragu srednje šole. Velikega semplerja je takrat dobila Coca-Cola za akcijo »Ta Coca-Cola je zate«. V konferenčnem delu dogodka so bili glavni govorci Pavel Stanchev (Antenna Group Balkan), Parag Bhandari (UG Strategies) in Gerhard Fehr (FehrAdvice).

Udeleženci okrogle mize Medijski konklave – beli dim nad Balkanom: Janja Božič Marolt, Pavel Stanchev, Tomislav Wruss, Marjan Novak in Tomaž Drozg. (Foto: Bojan Šverko)

Izmed 23 medijskih strategij, ki so prišle v ožji izbor tekmovanja sempler, je mednarodna žirija izbrala dobitnike petih zlatih nagrad sempler in velikega semplerja za najboljšo medijsko akcijo leta (letos bodo podelili eno veliko nagrado in 13 zlatih). Ta je pripadel Coca-Coli in medijski agenciji Universal Media iz Srbije za akcijo »Ta Coca-Cola je zate!«.

Za akcijo, v kateri je Coca-Cola na svoje stekleničke natisnila najpogostejša imena ljudi kot tudi generična imena, kot sta družina ali sosedje, s tem pa pozvala ljudi, naj si Coca-Colo delijo s svojimi prijatelji in družinskimi člani, je devetčlanska mednarodna žirija pod vodstvom Biljane Kolaković, izvršne regijske direktorice srbske agencije Universal Media, ocenila, da gre za izjemen primer, »kako se globalna ideja lahko lokalizira na relevanten način, z učinkovito uporabo različnih komunikacijskih kanalov, ki skupaj odlično delujejo.«

Slovenske agencije so dobile tri zlate semplerje. Nagrajene so bile medijske strategije »Preglejte svojo streho«, ki jo je za Bramac Slovenija ustvaril Pristop, »Itak Ven« agencije Renderspace za Telekom Slovenije, in »Novi neomejeni paketi Orto«, ki jo je za Si.mobilovo blagovno znamko Orto zasnovala agencija Sonce.net.

Prvi sempler za Makedonijo

Prvič do takrat je nagrado sempler dobila akcija iz Makedonije. Agencija McCann Skopje je zlatega semplerja prejela za akcijo »Becutan Radosnica« na Facebooku, ki jo je ustvarila za podjetje Alkaloid AD Skopje.

Žirija se je soglasno odločila, da zlatega semplerja ne podeli v kategoriji inovativne uporabe komunikacijskega kanala, saj po besedah Kolakovićeve v tej kategoriji nobeno delo ni izstopalo iz povprečja.