• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristopu zlata nagrada ADC*E

Pristop je na tekmovanju Evropskega kluba umetniških direktorjev (ADC*E) prejel zlato nagrado za plakat »Pohujšanje«. Oglas, ki so ga pripravili za Cankarjev dom, Dramo in MGL, je dobil nagrado v kategoriji zunanjega oglaševanja in tiskanih oglasov. Čestitamo!

Evropski klub umetniških direktorjev je v soboto, 10. novembra, na Festivalu evropske kreativnosti v Barceloni sedemindvajsetič podelil nagrade ADC*E. Posebnost tekmovanja je v tem, da se za nagrade lahko potegujejo le dela, ki so slavila na domačih oglaševalskih tekmovanjih. Pristopov »Pohujšanje« je na SOF-u prejel dve veliki nagradi, in sicer v skupinah celostnih komunikacijskih akcij ter tiskanih oglasov in plakatov, poleg tega pa še zlato priznanje za ambientalno oglaševanje.

V ožji izbor se je uvrstila tudi akcija »»Heroji furajo v pižamah«, ki jo je Luna TBWA ustvarila za Zavod Vozim. 

Slavje Adidasa in BVG

720 prijavljenih del je ocenjevala 60-članska žirija (in jih 123 uvrstila v ožji izbor), v kateri sta bila tudi Aljoša Bagola (Pristop) in Tine Lugarič (Luna TBWA). Veliko nagrado je dobila skupna aktivacija Adidasa in družbe BVG (upravljavca javnega prevoza v Berlinu), ki so jo zasnovali v agenciji Jung von Matt. Se vam zdi tovrstno sodelovanje nenavadno? Nič hudega, ker tudi je, poleg tega pa še uspešno. Le poglejte si spodnji posnetek.

Mimogrede, Pristop je ta teden kandidat še za eno mednarodno nagrado, saj se je z akcijo »Briljantno prebavo« uvrstil v ožji izbor Epice.