• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Podatki niso (več) le krilatica

Podatki so nova nafta. Naša življenja že spreminjajo in jih bodo le še bolj zaznamovali. S pametno uporabo podatkov so lahko marketinške akcije nekajkrat močnejše. Zakaj potem žirija za nagrade sempler zadnji dve leti pogreša primere dobre prakse uporabe podatkov?

Foto: Pixabay

V kategoriji najboljša uporaba podatkov namreč nagrade niso podelili že vse od leta 2015, ko je bila nagrajena agencija Red Orbit za akcijo za Adrio Airways »Uspešna rezervacija vozovnice«.

V tej kategoriji gre za projekte, ki dokazujejo vpliv raziskav (kvalitativnih ali kvantitativnih) ali uporabe podatkov na medijsko načrtovanje, izbor medijev ter njihov vpliv na (izjemne) rezultate. »Priporočam, da prijavitelji svojo prijavo posebej prilagodijo tej kategoriji. Imeli smo namreč primere, ko agencije za različne kategorije uporabljajo ista besedila in predstavitve del,« pravi Marija Matić (Direct Media), članica žirije na lanskem tekmovanju Sempler.

Kot ključno poudarja izpostavljanje uporabljenih podatkov in tudi strokovna in splošna orodja ter raziskave, s katerimi je prijavitelj prišel do bistvenih spoznanj. »Nato mora poudariti, kako je ta spoznanja uporabil pri pripravi in izvedbi same strategije kampanje in, kar je tudi zelo pomembno, katere rezultate je dosegel prav zaradi uporabe takšnega pristopa,« še svetuje Matićeva.

Več informacij o tekmovanju Sempler najdete tukaj.

O podatkih smo se pogovarjali z Mašo Crnkovič, medijsko zvezdo prihodnosti na lanski konferenci medijskih trendov SEMPL.