• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi psi imajo lahko svoje praznike

Kdo drug kot Pedigree in agencija Colenso BBDO vročico pred prihajajočimi prazniki predstavljata s pasje perspektive.

Serija oglasov namiguje na »tipične« božične oglase, a v slogu Matrice se zgodi zasuk v upočasnjenem posnetku. Pogled se nato prestavi skozi oči družinskega štirinožnega prijatelja. Nato spremljamo, kako pes (z imenom Dobri pes) dojema božično obdarovanje in zmedo, ki sledi odpiranju daril. Pes je nato tudi v vlogi pripovedovalca. Akcija vključuje še različne aktivacije na družbenih omrežjih in božična pasja oblačila, napovedujejo pa tudi »pasji« seznam predvajanja preko platforme Spotify.

»Kot blagovna znamka ljubimo pse, zakaj bi jih torej izpustili iz praznovanja. Nova kampanja je vključujoča in želi psom in njihovim lastnikom omogočiti čim lepše praznike,« je povedal Rafael Blanco, vodja blagovne znamke DentaSTIX (Pedigreejeve podznamke za nego zob) za področje ZDA.