• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Bog ne daj, da bi crknu hladilnik«

Rubriko Dobra/slaba storitev tokrat prenašamo iz fizičnega sveta na splet in nato spet v fizičnega. Preverili smo storitve ob nakupu hladilnika na mimovrste.si in tudi njegovo dostavo preko Pošte Slovenije.

Če Adi Smolar poje »Bog ne daj, da bi ckrnu televizor«, potem »hudič ne daj, da crkne hladilnik«. No, točno to se mi je namreč zgodilo. Po vikend diplomi (in nešteto predavanjih o hladilnikih) se odločim za nakup Gorenjevega težkokategornika preko spletnega trgovca mimovrste.com. Nakup pravzaprav poteka preko dveh »izvajalcev«, in sicer prodajalca (Mimovrste) in dostavljavca (Pošte Slovenije).

Nakup: Mimovrste

Za tiste, ki nismo vedno doma, je zares idealna možnost, da lahko sami izbiramo datum dostave (ki je za naročila nad 199 evrov brezplačna). Pred plačilom se vam izpiše mini koledarček (na fotografiji), kjer odklikate želeni datum (in dobite izgovor za delo od doma, he he). Z manjšim (minimalnim) doplačilom lahko okno dostave opredelite skorajda do ure natančno. Proces plačila poteka brez težav, nimam pripomb. Preko elektronske pošte in pozneje SMS-a vas bodo obvestili, kdaj bo vaše naročilo na poti in da je zdaj na potezi Pošta Slovenije.

Dostava: Pošta Slovenije

Čeprav mi je premetavanje uteži blizu, pa se ne bi rad preizkusil v nošenju hladilnika po stopnicah (saj veste, leta, EMŠO itd). Na Mimovrste sem pisal takoj po nakupu in jih vprašal, kako je poskrbljeno za dostavo. Na mail dobim odgovor v roku ene ure, in sicer: a) da naj se v primeru sprememb o dostavi dogovorim neposredno s Pošto Slovenije in b) da sem lahko brez skrbi, hladilnik bo prišel na svoje mesto. Čeprav se mi ne bi bilo treba, se vseeno odločim za klic še na Pošto Slovenije. O poti paketa vas pošta namreč ves čas obvešča z SMS-i (v omenjenem primeru s štirimi).

Ob klicu imam spet možnost prisluhniti skladbi z naslovom »Počakajte na prostega operaterja«. Ko bi si človek rad sproti prebral članek ali skuhal, se operater javi po ... 5 sekundah?! Pa saj se stran še niti ni naložila? Kakor koli že, vse poteka veliko hitreje od pričakovanj. Tudi glas na drugi strani mi prijazno pove, da sta pri dostavi bele tehnike vedno prisotna vsaj dva dostavljavca. Na dogovorjeni dan zjutraj me pokličejo in vprašajo, ali bom doma ob xxx uri. To je bilo okrog dve uri pred dostavo, kar pomeni, da bi tudi v primeru zastojev lahko prevozil kakšno slovensko regijo ali dve. Fanta zavzeto dostavita hladilnik, kot bi mignil. Verjetno ima na moralo dostavljavcev določen vpliv številka nadstropja, v katerega je treba dostaviti blago (dostaviti sta ga morala v prvo).

Mimovrste se je po številnih pritožbah potrošnikov v preteklosti (zamude, zmeda in podobni zapleti pri dostavi, poškodovani izdelki) tokrat odlično odrezal. Sploh ob upoštevanju dejstva, da je a) kupcev zaradi ugodnih cen in enostavnosti ogromno (da niti ne omenjamo nakupovalnih »praznikov«, kot sta cyber ponedeljek in črni petek) in b) da je bilo novo domovanje hrane in pijače naročeno v nedeljo zvečer, dostavljeno pa v torek dopoldne. Skratka, palec gor!

V sodelovanju z: