• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razpis: Več kot dva milijona evrov za oglaševanje Slovenije na tujih trgih

Slovenska turistična organizacija (STO) je objavila razpis za izvedbo »Globalne digitalne kampanje 2019«. Za promocijo Slovenije na spletu bodo namenili 2.562.000 evrov, razpis pa je odprt do 7. decembra 2018.

Foto: Pixabay

Predmet naročila je izvedba vseh aktivnosti digitalnega medijskega zakupa 2019 v času trajanja projekta, ki bo potekalo v več oglaševalskih valih. Aktivnosti so predvidene za potencialne turiste iz Francije, Velike Britanije, držav Beneluksa in nordijskih držav Avstrije, Italije, Nemčije, Švice, ZDA, Kanade in Irske.

Izvajalec bo moral med drugim zagotoviti zakup oglasnega prostora in tehnično serviranje oglasov, oblikovanje oglasov in vsebin, prevajanje, usklajevanje z mediji in optimiziranje oglasov, pripravo in izvedbo medijskega načrta po državah, merjenje učinkovitosti in pripravo poročila ter prilagajanje in optimizacijo digitalnega medijskega zakupa v letu 2019.

Celotno dokumentacijo najdete na povezavi.