• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Red Dot: Blagovna znamka leta 2018 je Hyundai

Žirija za nagrade Red Dot na področju oblikovanja komunikacij je naziv blagovne znamke leta 2018 podelila južnokorejskemu proizvajalcu avtomobilov Hyundai. Podjetje je namreč letos prejelo tri velike nagrade Red Dot in še štiri druge »rdeče pike«.

Dobro oblikovanje je relevantno na vseh ravneh

Poleg velikega števila nagrad je vodstvo tekmovanja Red Dot posebej poudarilo avtomobilistovo dojemanje »pomembnosti oblikovanja na vseh ravneh« in upravljanje blagovne znamke.

»Hyundai ne izstopa le z oblikovanjem avtomobilov, temveč tudi s komuniciranjem. Na današnjem zasičenem trgu mu vedno znova uspekreativnonagovarjati potrošnike. Tehnološke prednosti svojih avtomobilov predstavlja na vsem razumljiv način. Njihovo oblikovanje je ne le domiselno, temveč tudi zelo kakovostno. Potrošniki lahko posledično dobimo 360-stopinjsko izkušnjo blagovne znamke,« je povedal dr. Peter Zec, ustanovitelj in izvršni direktor nagrad Red Dot.

Hyundai bo nagrado prevzel na zaključni prireditvi, ki bo 26. oktobra 2018 v Berlinu.

Več o nagradah Red Dot si preberete tukaj.