• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Burger King popihal na dušo argentinskim rdečelascem

Ameriška veriga hitre prehrane Burger King z oglaševalsko akcijo razbija stereotipe o rdečelascih.

Rdečelasci so zaradi barve las večkrat tarča zbadljivk in posmeha. Predstavljajte si, kako jim je šele v Argentini, kjer predstavljajo manj kot dva odstotka prebivalstva (za Slovenijo podatkov nismo našli). V tej južnoameriški državi so glede neakterih svojih sodržavljanov zelo vraževerni. Ko moški na ulici zagleda rdečelasca, se mora prijeti za levo modo, ženska pa za desno dojko, sicer jih čaka preklestvo (ali nekaj podobnega).

Iz tega izhaja tudi televizijski oglas, v katerem rdečelasci na hudomušen način pripovedujejo svoje izkušnje. Gledalec nogometne tekme tako kriči, da je prav on kriv za poraz svoje ekipe s kar 7 proti 0 (kdo drugi, saj je edini rdečelasec na stadionu), medtem ko rdečelaska mimoidočo popravi, da se mora prijeti za desno dojko in ne levo. Burger King je poleg televizijskega oglasa in oglaševanja na družbenih omrežjih v to »prekletstvo« posegel še z brezplačnimi hamburgerji za rdečelasca/ko in po enega prijatelja. Če je že preklet, naj ima vsaj zastonj hamburger!