• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Maxi: stara lokacija, nova ponudba

Bili smo na otvoritvi prenovljenega pritličja ljubljanske veleblagovnice Maxi. Poleg prostorov so prenovili tudi ponudbo in jo obogatili s številnimi novimi blagovnimi znamkami, saj želijo ostati v stiku z aktualnimi trendi.

V Maxiju (nekoč Maximarketu) pravijo, da s prenovo sledijo zadnjim modnim smernicam, obenem pa niso pozabili na tradicijo. To so ponazorili tudi z obuditvijo žive izložbe, katere začetnik je bil pred 47 leti prav Maxi.»Prenovo je treba narediti na vsakih pet do deset let. Če tega ne narediš, te tekmeci zelo hitro prehitijo in ljudje hitro zamenjajo »destinacijo«. Maxi ni in ne sme biti le destinacija. Mora biti prostor, kjer se kupci tudi zadržujejo. V želji, da ostanemo v koraku s trendi, smo se odločili za popolno prenovo,« je za MM povedal Goran Kristan, direktor podjetja Monte Cristo, ki upravlja Maxi. Ob tem dodaja, da imajo obiskovalci v prenovljenem pritličju »kaj za videti in preizkusiti«.

Na policah blagovnice Maxi najdete številne nove blagovne znamke, kot so Fabi, Ted Baker, Kolmar, Tosca Blu, Monton in Opus. Obljubljajo, da se boste dodatno zadržali v parfumeriji z dišavami Tom Ford, Chanel in Valmont. Ponosni so tudi, da kot prvi v Sloveniji predstavljajo ameriško naravno kozmetiko Kiehl's, premierno pa tudi korejsko kozmetiko Erborian. Novosti sta tudi kotiček priznanih sončnih in korekcijskih očal Optike Krstič ter razširjena ponudba ur Slowatch.