• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi logotip

Pred mesecem dni je po enoletnih pripravah, zasnovah, debatah, zamenjavi izvajalcev, izgubljanju času in podobno izšel prenovljeni Marketing Magazin. Prejšnji mesec smo oblikovali in tiskali dve različici revije. Staro, v podobi, ki smo si jo zamislili pred desetimi leti, in »novo«, popolnoma prenovljeno in posodobljeno različico. Nekaj deset vplivnežem, rednim sodelavcem in dolgoletnim partnerjem MM-a smo poslali obe izdaji in jih prosili za njihove ocene in mnenja. Odzivi so bili zelo dobri in pohvalni, celo nad pričakovanji, zato smo na začetku oktobra z večjim pogumom novo podobo predstavili vsem našim naročnikom in bralcem. Popolnoma novi MM je izšel na rekordnih 136 straneh. Novi logotip je prilagojen novim časom in predvsem novim komunikacijskim kanalom. Prelom in logotip sta delo agencije Sedna marketing.

Odzivi na testno postavitev in novi logotip

Precej sprememb od 1981 naprej

Ob prenovi preloma revije in logotipa MM smo pregledali, kako se je ta spreminjal v zadnjih 38 letih, od leta 1981 naprej, ko je MM začel izhajati.

Prva izdaja leta 1981 je izšla kot brezplačnik pod imenom Media marketing. Revija je bila namenjena jugoslovanskemu trgu (izšla je v slovenskem in srbohrvaškem jeziku), izhajala je na dobrih dvajsetih straneh. Prvi urednik revije je bil Jure Apih: »Ustvarili bi radi medij, ki ga v jugoslovanski propagandi še kako potrebujemo. Medij, preko katerega bi vzpostavili aktualno in strokovno komunikacijo med vsemi, ki se v tem prostoru ubadamo s problemi organiziranja, financiranja, kreiranja, preverjanja in razširjanja tržnih informacij …«

Kasneje je MM stal 400 dinarjev, izhajal je v slovenski in srbohrvaški izdaji.

Občasno tudi v angleškem jeziku, s podporo države

Leta 1991 je MM prvič izšel v angleščini: »Ambiciozna, morda malo prepotentna, pa tudi poetična in prijazna predstavitev Slovenije.«

*Media marketing, 1991

Logotip je bil enak, dve pokončni črni črki M, ki se dotikata ena druge in složno stojita na vrhu platnice revije. 

Leta 1998 se je logotip spremenil, rdeča podlaga z belimi črkami M v negativu. Takratni urednik Apih je zapisal: »MM je stal sredi življenja in se ni izogibal ne konfliktom ne izzivom.« 

V naslednjih letih, 2003 in 2004, so bile naslovnice največkrat narejene kot ilustracije. Ohranili so logotip z belimi črkami in temnejšim ozadjem, ki se je barvno ujemal z naslovnico. 

Aprila 2006 je revija praznovala 25 let: »Petindvajset let Emema je predvsem 25 let našega sobivanja, 25 let slovenske oglaševalske industrije in 25 let spominov, ki jih lahko ob jubileju, ki ga praznujemo 19. aprila, izbrskamo na plano.« 

Funkcijo glavnega urednika je leta 2007 prevzel Boštjan Tadel. Mesečnik MM se je oblikovno in vsebinsko znova prenovil. Osrednjo pozornost je namenjal okoljskim spremembam in s tem povezanimi marketinškimi priložnostmi.

*Marketing magazin, 2007

Prelomno leto 2008 je mesečnik MM doživel, ko ga je časopisna hiša Delo prodala podjetju Medijski partner.

MM je doživel novo prenovo. Vsebinsko smo nadaljevali v že zastavljeno smer, ki je pomenila širitev na celostne marketinške teme, po videzu pa je postal MM bolj podoben revijalnemu tisku. V tem času je bila prenovljena tudi zdajšnja spletna stran, ki deluje na naslovu marketingmagazin.si.

*Marketing magazin, 2007

Za Boštjanom Tadlom je urednikovala Maja Jančič, ob začetku druge polovice leta 2009 pa je funkcijo odgovornega urednika prevzel Marjan Novak.